Spindeltrappe Dópera hvid ståltrin F20

14.975,00kr.23.175,00kr. Inkl. Moms

Varenummer F20-UK Kategori Mærke

Produktbeskrivelse:

Spindeltrappen med ståltrin til enhver løsning, er kendetegnet ved enkle og rene linjer, robust og nem at samle. Spindeltrappen kan tilpasses til ethvert miljø takket være den universelle landing, der kan anvendes til enhver type hul eller mezzanin.

Spindeltrappen er udført med cylindriske elementer i malet stål placeret mellem trinene med flanger til regulering af
stigrørene.

Trinene er lavet af “pressbukket” metalplade og er forankret til strukturen ved hjælp af specielle bolte .

Rækværket model R2 UK er lavet af Ø20 stålrørssøjler, bund- og topsamlinger med specielle nylonelementer.

Håndliste i plastmateriale, der kan modelleres på stedet efter rækværkets krumning, der kan tilpasses trappens hældning. Afstand mellem udfyldninger =/< på 100 mm.

Behandlingen af ​​metallet udføres ved ovnmaling med epoxypulver.

Europæisk teknisk godkendelse certificeret produkt – ETA 13/0878 

Anbefalet tilbehør:

Måske du også kan lide

Lad dit hjem være unikt

Levering:

Levering Fontanot trapper og tilbehør
Leveringstiden for din ordre er 14. dage

Vestbjerg Smede og Maskinværksted ApS afsender varer med følgende: DB Schencker og Postnord.
Fragten er inkluderet i trappens pris.
Trappen bliver leveret til din adresse eller leveringsadresse, der er påført ordren.

Du vil altid modtage et track and trace nr. så du kan følge din pakke, fra vores lager og hjem til dig.

Forud for levering af trappe vil du blive ringet op af vognmanden for aftale om leveringsdato.
Ved levering af trappe skal du underskrive fragtbrev for at bekræfte modtagelse af trappe uden synlig transportskade.

Transportskade
Ved modtagelse af trappen skal du undersøge forsendelsen for synlige brud. Fortæl det til chaufføren, der leverede produktet og lav en anmærkning på fragtbrev.
Hvis dit nye produkt mod forventning skulle være skadet, når du modtager det, vil vi selvfølgelig altid gerne aftale en løsning, som du som kunde er tilfreds med. Du bedes beholde alt tilbehør og emballage.

Sådan gør du:

1. Åbn forsigtigt emballagen og inspicér indholdet omhyggeligt. Notér og tag billeder af skaden (gælder også skader på emballage).

2. Hvis muligt, fortæl det til chaufføren, der leverede produktet og lav en anmærkning på fragtbrev sammen med din underskrift.

3. Anmeld skaden så hurtigt som muligt. Skaden anmeldes til kontak@altaner.dk.

Vi har behov for:

  • Et nærbillede, som tydeligt viser skaden på dit produkt samt et helhedsbillede af produktet
  • Beskrivelse af skaden
  • Fakturanummer, som du finder øverst til højre på din faktura
  • Skriv også, hvis der var skader på emballagen
  • Undgå at bruge det skadede produkt, hvis skaden er så omfattende, at den kan påvirke funktionen.
  • Gem alt tilbehør og emballage. Produktet kan blive udskiftet, repareret eller få et prisafslag afhængig af skadens omfang.

Sikker opbevaring
Når du har modtaget trappe og tilbehør er det vigtig at alle dele opbevares sikkert.

  • Trappe og tilbehør skal opbevares indendørs ved rumtemperatur.
  • Trappe og tilbehør må ikke udsætte for vand samt store temperatursvingninger.

Levering glasklemmer, gelænder INOX20 samt diverse produkter
Leveringstiden for din ordre er 5 dage

Vestbjerg Smede og Maskinværksted ApS afsender varer med følgende: GLS, UBS og Postnord.
Fragten bliver beregnet ud fra vægt
Pakken bliver leveret til din adresse der er påført ordren, anden leveringsadresse eller nærmeste omdelingscenter.

Du vil altid modtage et track and trace nr. så du kan følge din pakke, fra vores lager og hjem til dig.

Transportskade glasklemmer og gelænder INOX20
Ved modtagelse af pakken skal du undersøge forsendelsen for synlige brud. Fortæl det til chaufføren, der leverede produktet og lav en anmærkning på fragtbrev.
Hvis dit nye produkt mod forventning skulle være skadet, når du modtager det, vil vi selvfølgelig altid gerne aftale en løsning, som du som kunde er tilfreds med. Du bedes beholde alt tilbehør og emballage.

Sådan gør du:

1. Åbn forsigtigt emballagen og inspicér indholdet omhyggeligt. Notér og tag billeder af skaden (gælder også skader på emballage).

2. Hvis muligt, fortæl det til chaufføren, der leverede produktet og lav en anmærkning på fragtbrev sammen med din underskrift.

3. Anmeld skaden så hurtigt som muligt. Skaden anmeldes til kontak@altaner.dk.

Vi har behov for:

  • Et nærbillede, som tydeligt viser skaden på dit produkt samt et helhedsbillede af produktet
  • Beskrivelse af skaden
  • Fakturanummer, som du finder øverst til højre på din faktura
  • Skriv også, hvis der var skader på emballagen
  • Undgå at bruge det skadede produkt, hvis skaden er så omfattende, at den kan påvirke funktionen.
  • Gem alt tilbehør og emballage. Produktet kan blive udskiftet, repareret eller få et prisafslag afhængig af skadens omfang.
;